"Гише на пътника" приема сигнали за нарушения на пътниците на летище София (снимки)
18:26, 03 юли 15
25
305
Шрифт:
Инициативата е съвместно с Комисията за защита на потребителите (КЗП) и Европейския потребителски център. С откриването на такъв тип пунктове комисията иска да се доближи до хората и да ги провокира да не подминават с безразличие нарушенията на потребителските им права.
КЗП започна разкриването на пунктове в цялата страна, включително на летища, автогари и морски курорти. От днес пътниците на Терминал 2 могат да разберат правата си при пътуване, настаняване и пазаруване в Европейския съюз, да се консултират по отношение на отменени, забавени пътувания или загубени багажи и дори да подадат жалба на място.
„Смятаме, че тази кампания е доста полезна, имаме подготвени специални информационни материали, които ще бъдат раздавани докато функционира гишето". Това заяви председателят на Комисията за защита на потребителите Димитър Маргаритов.
Вторият пункт на КЗП ще бъде открит в понеделник на столичната Централна автогара.
Добави коментар