МОН ще променя оценяването на малките матури
09:38, 06 юни 16
25
317
Шрифт:
По думите му сегашната система не отразява реалните знания на децата. „Тазгодишната скала, отразяваща от 2 до 6, явно вече не показва достатъчно добре степените на подготовка на учениците”, обясни Стаматов и допълни, че има много сериозен проблем, а от няколко години има тенденция към понижаване на знанията на учениците по математика.
Според него трябва да се постави основен акцент в преподаването на логически задачи, които са с текстови вариант и те да не са толкова елементарни и опростени. „Това става с много повтаряне и усилия. Не може при еднократно решаване на задача да се очаква резултат”, посочи зам.-министърът.
Допълни още, че проблемът е и в това, че учениците не се концентрират върху задачите, които им се поставят. Не разбират условието, не го четат докрай и отговарят веднага, без да обмислят текста. Именно затова и резултатът е негативен.
Добави коментар