Столичното общинско дружество "Топлофикация София" вече започна да обезщетява своите 104 224 клиенти, засегнати от крупната авария в началото на февруари т.г. в топлорайон "София Изток", научи Topnovini.bg от пресцентъра на фирмата.
Клиенти ена дружеството могат вече да проверят сметките си за м. февруари онлайн и в Центровете за обслужване на клиенти.
Във фактурите за м.февруари е отразен и точния размер на изчисленото от дружеството обезщетение.
Още в края на миналия месец служители на "Топлофикация София" разлепиха във входовете на засегнатите сгради съобщения, в които бяха посочени количествата приспадната топлоенергия и сумите за обезщетение, изчислени за всяка отделна абонатна станция, съобразно броя дни без топлоподаване или с влошено такова.
От потребената през миналия месец февруари топлинна енергия за клиентите на топлорайон "София Изток" е сторнирана енергията, която е била с влошени показатели и въпреки, че е била доставяна до клиентите в дните на аварията (при временните възстановявания на топлоподаването, когато не всички потребители са получавали достатъчно топла вода или качествено отопление) и съответно е отчетена от общите топломери в засегнатите сгради, тя не е начислена в сметките на потребителите и няма да бъде включена в изравнителните сметки.
Клиенти на дружеството от засегнатите от аварията райони обаче се оплакаха пред Topnovini.bg, че обезщетението от дружеството е смешно и символично – при някои от клиентите от източните софийски квартали сумата е между 3 и 10-12 лв.
Добави коментар