Oath ще бъде новото название на Yahoo! след обединението му с "Веризон" и AOL... и е на път да стане пример за най-лошото ребрандиране на компания в технологичните среди. Или поне така мислят западните тех-издания. Някои дори определиха преименуването като "първоаприлска шега".
Най-вероятно има защо - не само името не се връзва със сливането на трите компании, но и може да има две абсолютно противоречащи си значения. От една страна думата "oath" се превежда от английски като "клетва", но от друга е и "вулгарно изказване вследствие на гняв или друга силна негативна емоция". С други думи "псувня".
Миналата година Yahoo! сключи сделка с телекомуникационния великан „Веризон Комюникейшън” за над 4,5 млрд. долара, като му продаде основните си интернет услуги, включително интернет портали и бизнес с онлайн реклами, с което постави край на 20-годишното си съществуване като самостоятелна и независима компания. След като обаче Yahoo! обяви, че данните на над 1 млрд. потребители са били откраднати от хакери през 2013 г, цената падна с 350 млн.
Добави коментар